Blog a Novinky

Omrkni blog Zelené rodiny a zjistíš,
jak vypadá práce v jednotlivých divizích M&M Holdingu

Sto kladných referencí je opravdu neuvěřitelné číslo. V Zelené rodině se to zatím podařilo pouze jednomu makléři. Je jím Roman Jiříček z pobočky Plzeň 2. Za skvělou práci se jej vedení společnosti rozhodlo odměnit. Na Summitu 2017 v Kongresovém centru v Praze bude po právu odměněn novým Stormmbookem.

Než se stal hvězdným makléřem a hrdým členem Zelené rodiny, musel si nejdříve vyzkoušet, jaké to je makat pro velkou korporaci. Celých dvanáct let pracoval v oddělení kvality v plzeňském Panasonicu s několika tisíci zaměstnanci a 6 let byl zároveň místopředsedou místní odborové organizace.

O své předchozí kariéře říká: "Náplní mé práce bylo fotit chyby ve výrobním procesu a poté je zpracovávat. Jako odborář jsem zase zastupoval zaměstnance v jednáních s vedením společnosti." A jak se stal makléřem? “Když jsem se po reorganizaci v Panasonicu poohlížel po novém místě, narazil jsem na inzerát M&M realit. Řekl jsem si, že by to mohla být podobná práce, kterou jsem dělal a která mě bavila. Zase budu jednat s lidmi, jen místo chyb budu fotit nemovitosti :-)”

“A v podstatě jsem měl pravdu. Jen makléřina je mnohem jednodušší, protože jako odborář jsem se musel zavděčit všem zaměstnancům, což bylo prakticky nemožné, kdežto jako makléř se musím zavděčit prakticky pouze dvěma stranám obchodu. A to, že se mi to většinou povede a obě strany jsou spokokojené, mě na této práci baví,” říká hrdý držitel stovky kladných referencí od svých klientů. Zajímalo nás, jak se dá tak skvělého úspěchu dosáhnout a tak jsme Romana Jiříčka požádali o rozhovor.

Kristýna: Sto kladných referencí je opravdu úctyhodné číslo, za co vděčíte takovému výsledku?

Roman: Vděčím za to mým spokojeným klientům. Nejprve se ale samozřejmě musím postarat o to, aby spokojeni byli :-)

K: V čem se liší váš přístup ke klientům?

R: Neřekl bych, že se můj přístup ke klientům nějak zásadně liší od přístupu většiny našich dobrých makléřů. Snad jen v tom, že se klienty nebojím požádat o to, aby naši spolupráci ohodnotili, ať už kladně, nebo záporně.

K: Co byste doporučil ostatním makléřům při práci s klienty?

R: Určitě bych jim doporučil, aby se v rámci možností snažili vyjít klientům maximálně vstříc, ale na druhou stranu dříve než něco slíbí, aby si dopředu ověřili, že to opravdu splnit jde, a pak to tedy opravdu splnili.

K: Jaká z referencí vás nejvíce potěšila?

R: Potěšily mě opravdu všechny reference. Těžko bych vybíral jednu, která mě potěšila nejvíce.

K: Ve vašich referencích jsem si všimla spousty pozitivních ohlasů na vyřízení hypotéky. Jak často s hypotečním specialistou spolupracujete a ovlivňuje tato služba klientovu spokojenost?

R: Pokud klient financuje koupi nemovitosti hypotékou, tak se vždy snažím, aby ji vyřizoval náš hypoteční specialista, protože se na něj mohu spolehnout a vím, že máme obchod pod kontrolou. Práce hypotečního specialisty samozřejmě spokojenost klientů výrazně ovlivňuje, ať už kupujících, pro které hypotéku vyřizuje, nebo prodávajících, kteří čekají na peníze za svou nemovitost.

K: Těšíte se na Summit 2017?

R: Samozřejmě se těším, dostanu totiž Stormmbook :-)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.